Na jakim systemie operacyjnym działa program Aliant?

Program Aliant działa w środowisku Microsoft Windows 7/8.1/10.

Minimalna rozdzielczość ekranu to 1280×800. Zalecana rozdzielczość: 1920 x 1080.

Czy Aliant jest programem internetowym?

Program Aliant nie jest programem internetowym. Jest to program, którego instaluje się na dysku komputera, a więc Klienci, bazy produktowe, potrawy znajdują się na dysku komputera (nie w Internecie). Można go instalować i korzystać z niego na dowolnej liczbie urządzeń (komputer, laptop, tablet).

Dieta zrealizowana w Aliancie może być odebrana przez Klienta na komputerze, tablecie, komórce, wszędzie tam, gdzie może odbierać swoją pocztę e-mail.

Co to jest klucz licencyjny usb?

Klucz licencyjny usb stanowi zabezpieczenie programu Aliant przed nielegalnym kopiowaniem. Nie jest to nośnik pamięci, nie można zapisywać na nim żadnych danych. W czasie pracy z Aliantem klucz licencyjny musi być zawsze wpięty do gniazda usb.

Czy do pracy z Aliant potrzebuję dostępu do Internetu?

Dostęp do Internetu umożliwia skorzystanie z następujących funkcjonalności:

  • dostęp do Centrum Wymiany Potraw,
  • aktualizacja wbudowanej bazy produktowej Aliant,
  • aktualizacja baz producenckich
  • aktualizacja miar domowych,
  • wysyłka sugestii lub problemu bezpośrednio z programu,
  • odbieranie wiadomości,
  • automatyczne aktualizacje klucza licencyjnego usb kodami aktywacyjnymi

Klucz licencyjny usb został zgubiony lub uszkodzony. Czy otrzymam nowy klucz?

Oferujemy wymianę klucza w sytuacji jego uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży.

Koszt wydania nowego klucza wynosi 30 zł netto + koszt przesyłki (13 zł netto). Łączny koszt brutto wynosi 52,89 zł brutto. Istnieje możliwość osobistego odbioru klucza w Gdańsku oraz w Warszawie.

Co to jest pakiet Asysta?

Pakiet Asysta umożliwia dostęp do wsparcia technicznego, aktualizacji programu (ulepszenia, poprawa błędów), aktualizacji wbudowanej bazy produktowej (nowe produkty, miary domowe, wartości indeksu glikemicznego, składniki nietolerancji), aktualizacji baz producenckich. Oferujemy swoją pomoc w obszarach związanych z instalacją, reinstalacją, obsługą programu, aktualizacjami lub pomysłami na ulepszenie programu.

Pakiet Asysta przysługuje wszystkim użytkownikom licencji okresowej 6 m-cy z opłaconym abonamentem licencyjnym oraz użytkownikom licencji wieczystej przez pierwsze 12 m-cy. Klienci z licencją wieczystą, po pierwszych 12 miesiącach, mają możliwość wykupienia pakietu Asysta na kolejne 12 m-cy.

W jaki sposób mogę skorzystać z pomocy technicznej?

W sprawach dotyczących problemów technicznych związanych z instalacją, reinstalacją, obsługą programu, aktualizacjami lub pomysłami na ulepszenie programu prosimy o kontakt pod adresem pomoc[at]aliant.com.pl lub o wysyłkę wiadomości bezpośrednio z Alianta.

Na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy do 24 godzin. W przypadku weekendu lub innych dni wolnych – w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wolnym od pracy. W praktyce, jeśli sprawa jest pilna, staramy się niezwłocznie wysłać odpowiedź lub skontaktować się telefonicznie, również w weekend.

W jaki sposób zamówić Aliant?

W celu zamówienia licencji na oprogramowanie Aliant skontaktuj się z wybranym przedstawicielem handlowym. Formą płatności jest przedpłata przelewem na podany rachunek bankowy sprzedawcy. Zamówiona licencja oprogramowania wraz z kluczem licencyjnym usb jest wysyłana za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Co otrzymam w przesyłce?

Przesyłka zawiera pudełko cd, papierową ulotkę „Niezbędnik użytkownika programu Aliant” oraz klucz licencyjny usb. Na płytce cd znajduje się instalator pełnej wersji programu, instrukcja obsługi programu, przykładowe badania pacjenta, przykładowe wydruki diety, zagraniczne bazy produktów (np. amerykańska, brytyjska, szwajcarska baza produktów).

Czy Aliant powiadomi mnie o terminie wygaśnięcia licencji?

Tak, na 14 dni przed terminem wygaśnięcia licencji pojawi się komunikat informujący o zbliżającym się terminie wygaśnięcia ważności licencji.

Jak mogę opłacić abonament licencyjny na kolejne 6 m-cy?

Płatnościami za odnowienia licencji okresowych zajmuje się nasz dystrybutor czyli firma Cambridge-Diagnostics. Informację na temat odnowień można uzyskać pod adresem e-mail aliant[at]cambridge-diagnostics.pl lub telefonicznie u wybranego przedstawiciela handlowego Cambridge-Diagnostics. Po dokonaniu zapłaty otrzymasz kod aktywacyjny oraz fakturę VAT.

Przetestuj nasz program

Bezpłatnie i bezterminowo

Weź udział w prezentacji

Bezpłatne webinarium z czatem - w każdy poniedziałek o 11:00

Porozmawiajmy

Odpowiemy na każde Twoje pytanie