Zapraszamy na szkolenie wszystkie osoby, które chciałyby nie tylko doskonalić się w dziedzinie zdrowia, dietetyki i zwiększania wiedzy w swoich specjalizacjach, ale również którym zależy na skutecznej i profesjonalnej obsłudze klienta, budowaniu relacji z pacjentem, kreowaniu swojego wizerunku jako profesjonalisty oraz tworzeniu zdrowych relacji w sieci. Na szkoleniu pokażemy jak komunikować się z pacjentem, żeby czuł się zrozumiany i bezpiecznie w niepewnym dla niego otoczeniu. Przedstawimy jak pozyskiwać klientów w sieci i poza nią (m.in. przez polecenia, fora internetowe, media społecznościowe czy prosto ze sceny na seminariach i konferencjach). Ważnym elementem będzie moduł dotyczący sprzedaży, w którym zajmiemy się (w formie warsztatowej) tym, aby pacjent otrzymał taką ofertę, jakiej oczekuje. Opracujemy metodę utrzymania pacjenta na dłużej. Przygotujemy również Państwa do wystąpień publicznych, zarówno na duże konferencje jak i mniejsze warsztaty dla pacjentów. Prostymi metodami uczymy jak być profesjonalistą w swojej branży.
Autor: Wioleta Stefaniak
mgr Wioleta Stefaniak – dietetyk w zespole Aliant, absolwentka dietetyki w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz filologii niemieckiej we Wszechnicy Polskiej Szkole Wyższej. Aktywna uczestniczka wielu projektów, konferencji i szkoleń z zakresu dietetyki oraz żywienia. Jej praca magisterska została wyróżniona w konkursie na najlepszą pracę licencjacką i magisterską. Cały czas poszerza swoje horyzonty. Członek Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. W wolnych chwilach pije dobrą kawę, czyta książki, gotuje i spaceruje.