Skip to main content
Polityka prywatności
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch na stronie i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?

Dieta w sportach wytrzymałościowych

By 11 lipca 201923 marca, 2022szkolenie, Wydarzenia

Program szkolenia:

CZĘŚĆ I

Zapotrzebowanie energetyczne a okres treningowy
Periodyzacja treningu i żywienia
Różnice we współpracy pomiędzy amatorem a zawodowym sportowcem

CZĘŚĆ II

Rola białka i aminokwasów w treningu wytrzymałościowym
Węglowodany w sportach wytrzymałościowych
Ładowanie węglowodanów przed zawodami
Węglowodany przed, w trakcie i po wysiłku – jakie, kiedy, ile i w jakiej formie?
Trening jelita
Nawodnienie w sportach wytrzymałościowych

CZĘŚĆ III

Metoda „Trenuj Nisko – Startuj Wysoko (ang. „Train Low – Compete High”)
Dieta wysokotłuszczowa w sportach wytrzymałościowych
Optymalna masa ciała ilość w sportach wytrzymałościowych
Suplementy diety w sportach wytrzymałościowych

CZĘŚĆ IV

Analiza przypadków

mm

Autor: Wioleta Stefaniak

mgr Wioleta Stefaniak – dietetyk w zespole Alianta, absolwentka dietetyki w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz filologii niemieckiej we Wszechnicy Polskiej Szkole Wyższej. Aktywna uczestniczka wielu projektów, konferencji i szkoleń z zakresu dietetyki oraz żywienia. Jej praca magisterska została wyróżniona w konkursie na najlepszą pracę licencjacką i magisterską. Cały czas poszerza swoje horyzonty. Członek Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. W wolnych chwilach pije dobrą kawę, czyta książki, zgłębia tajniki szydełkowania i ogląda programy kulinarne.