Skip to main content
Polityka prywatności
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch na stronie i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?

Efektywna Komunikacja z Pacjentem – kluczowa kompetencja dietetyka

By 27 września 201723 marca, 2022szkolenie, Wydarzenia

Główne zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  1. Komunikacja werbalna i niewerbalna – spójny przekaz gwarantem sukcesu.
  2. Metody komunikacji w zależności od typu osobowości – jakim typem jesteś Ty?
  3. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz – jak nie wpaść w pułapki stereotypów?
  4. Dialog wewnętrzny – jak nasze myśli mogą wpływać na kontakt z pacjentem?
mm

Autor: Wioleta Stefaniak

mgr Wioleta Stefaniak – dietetyk w zespole Aliant, absolwentka dietetyki w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz filologii niemieckiej we Wszechnicy Polskiej Szkole Wyższej. Aktywna uczestniczka wielu projektów, konferencji i szkoleń z zakresu dietetyki oraz żywienia. Jej praca magisterska została wyróżniona w konkursie na najlepszą pracę licencjacką i magisterską. Cały czas poszerza swoje horyzonty. Członek Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. W wolnych chwilach pije dobrą kawę, czyta książki, gotuje i spaceruje.